joi, 29 aprilie 2010

Cînd liliacul va-nflori din nou...


...de mine nici nu vei mai şti...
Şi liliacul a înflorit.
Din nou.


Un comentariu:

Valentina spunea...

Am gasit o poezioara in indelungile mele cautari pe net Sper sa-ti placa - nu e o autoare cunoscuta, din cate am putut sa-mi dau seama, dar e buna pentru inseninat dimineti de primavara ...

"Fermecătoare nopţi cu lună
Încep din vraja lor să-mi spună,
Şi-n legănat uşor de vânt
Se-nclină frunza spre pământ.

În colţul tăinuit, pe unde
Nici raza lunii nu pătrunde,
Prin liliacul din grădină,
Şopteşte vântul în surdină.

Aceleaşi fermecate unde
Bătrânul liliac ascunde,
Şi aceleaşi doruri risipite
Adună-n ramuri înflorite....

E un an de când al lui parfum,
Balsamul nopţilor de acum,
A răscolit al tinereţii veac...
Pierdut de mult în flori de liliac..."

Emma Huri, 26 Februarie 2008