miercuri, 18 ianuarie 2012

ROMÂNIA

Asistaţi la finalul spectacolului cu Nabucco12 în regia lui Alexander Hausevater, în premieră la Opera din Cluj.

Videoclipul are o calitate a sunetului foarte proastă dar ceea ce s-a întîmplat în sală are o calitate umană de excepţie. Mie aşa mi s-a părut. Urmăriţi feţele celor doi tineri care apar la un moment dat în dreapta jos în prim-plan: sînt atît de frumoşi, emoţionaţi, cu chipuri deschise în zîmbet, îmbrăcaţi de gală. Cîtă vreme România are astfel de tineri, România are şi viitor, nu doar trecut.

"În momentul în care am văzut drapelul fluturând în sală în timpul spectacolului, am simţit un enorm respect şi solidaritate. Am mai simţit că aparţin, azi şi mereu, acestui popor la ale cărui suferinţe şi bucurii voi fi veşnic conectată."

Sînt cuvintele prietenei mele Codruţa, clujeancă şi ea, (deşi nu asta e important, românii sînt oriunde în primul rînd români), cuvinte la care subscriu în totalitate.

Un comentariu:

roryta spunea...

Corect!
Spre exemplificare...

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.142700509104102.19029.142699105770909