marți, 27 octombrie 2009

George Ţărnea : Cînd ne-am iubit si ne-am urît plîngînd



Rememorarea de-ntîmplări confuze
Copii crucificaţi ca nişte Crişti
Cu paznici veseli pentru îngeri trişti,
La marea invadată de meduze.

Ţi-am poruncit brutal să nu te mişti
Pînă-ţi culeg tot frigul de pe buze,
Cerîndu-ţi mai apoi din suflet scuze,
Pentru minciuna că, oricum, exişti.

Dar n-ai să fii niciunde mai cuminte
Şi mai supusă altuia nicicînd,
Cum doar în noaptea oarbă şi fierbinte,

Cînd ne-am urît şi ne-am iubit plîngînd,
Fără s-avem nevoie de cuvinte,
La cîtă moarte adunam în gînd.

2 comentarii:

Unknown spunea...

minunata realizare. bravo, luminita!

Shanti spunea...

sunt tot eu (snake), dar am venit sa-ti dau binete de pe blogger :)

oare de ce ne-am pierdut? in seara asta te-am regasit citind comentariile de la unele posturi...