luni, 29 decembrie 2008

Cântece pentru tatăl meu...

Am făcut un colaj cu câteva din cântecele preferate ale tatălui meu. Fiecare din aceste cântece îmi aduce în minte culoarea unor zile, gestul cu care tatăl meu ne cerea să facem linişte, cel cu care ne atrăgea atenţia asupra pasajelor care-i plăceau mai mult, explicaţiile date de el atunci când ne prezenta melodia favorită. În imaginaţia mea sunt din nou în fotoliu, cu picioarele strânse sub mine, ascultând în linişte Traviata, în interpretarea Virginiei Zeani, un album Electrecord cu întreaga operă a lui Verdi, pe care tatăl meu l-a adus foarte bucuros acasă într-o zi a anului 1970.
Sunt sigură că cel puţin un cititor al acestui blog se va emoţiona măcar pe jumătate cat mine...
Pentru el, pentru mine, in memoriam Constantin Şorega, aceste cântece:

1. Los Paraguayos : Hace un ano
2. Domenico Modugno : Un uomo in frack
3. Carl Maria von Weber : Corul vanatorilor (Freischutz)
4. G.Verdi : Traviata (Di Provenza il mar il suol)
5. B.Z.N : Lady McCorey
6. G.Verdi : Traviata (Addio del passato)
7. G.Verdi : Nabucco (Corul sclavilor)
8. Treceti batalioane romane Carpatii (Corul Armatei Romane)
9. Los Paraguayos : Entre San Juan y Mendoza
10. Yma Sumac : Cueca Chilena
11. Nini Rosso : Liniste (Il silenzio)
12. B.Z.N. : Blue Eyes
13. Cristian Vasile : Aprinde o tigara

Cantece....amintiri ..... Pentru tine Luminita !

Asculta mai multe audio ambientala

Niciun comentariu: