vineri, 26 februarie 2010

IMAGINAR versus REAL

Eu nu sînt o "enciclopedie", cum mi s-a spus uneori, sînt doar un om care a citit toată viaţa, aşadar a trăit mult mai mult în imaginar decît în real, de unde şi titlul blogului.
Eu sînt de fapt "o colecţionară" de poezii, proză, de tot ce simt că mă exprimă pe mine chiar dacă a fost scris de alţii.
Acum un an am instalat pe blog un contor al vizitelor, aşa, pentru că am fost la viaţa mea şi contabilă :)). La împlinirea unui an, statistica arată astfel: 31.300 vizitatori/53.300 pagini vizitate. Dacă e mult, dacă e puţin, e total lipsit de relevanţă, important e că, din cînd în cînd, primesc mesaje pe mail care îmi spun că postările de pe blog au avut ecou în sufletul altor oameni, şi acest lucru mă bucură şi mi se pare mai important decît numărul vizitelor. Am avut în anul 2008 un blog care înregistrase în doar trei luni de funcţionare peste 56.000 de vizite şi s-a situat la un moment dat chiar pe primul loc în wordpress. Dar acel blog nu mi-a adus decît o satisfacţie efemeră, o hrană indigestă pentru mica "fiară" din mine care s-a vrut mereu prima, dintr-un exacerbat simţ al competitivităţii. Liniştea şi bucuria mi le-a adus acest blog pe care m-am "retras", un fel de jurnal prin care le propun celor care îl accesează, întîmplător sau voit, muzica/poeziile mele preferate.
Fiţi bineveniţi voi, cei care dînd "search" pe google ajungeţi aici ca să ascultaţi un anumit compozitor/interpret, ca să găsiţi o poezie cerută la şcoală sau să descărcaţi o imagine.
Tăcute, posturile de pe acest blog vă stau la dispoziţie.
Pentru mine este o bucurie reală să împărtăşesc cu voi, necunoscuţii mei vizitatori, preferinţele mele literare şi muzicale.


Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Mary spunea...

:)
Ce bine ca esti,Draga Luminita!
Bisous!