vineri, 7 noiembrie 2008

Toamna la Hunedoara (1)










2 comentarii:

Dan spunea...

Interesant cum, după trecerea verii şi venirea toamnei, toată blogosfera (fotografică) a intrat în depresii ca nişte greieraşi prea brusc intraţi în atmosfera autumnală...
Acum, însă, văd că ne-am obişnuit cu anotimpul ăsta (splendid, de altfel) şi ne-am îndreptat privirea, urechile, ochii sau obiectivele foto către spectacolul extraordinar de sunet şi culoare al naturii tomnatice...
Frumoasă plimbare ai făcut! Şi nu fără rezultate :)

roryta spunea...

am fost acum doi ani la niste cursuri de perfectionare (interes de serviciu) pe acolo...am stat o saptamana....oras mic, dar primitor! ne-am plimbat cu taxi-ul de la Motel Cincis pana la Hunedoara si Deva...A fost fain de tot! Am vizitat Castelul Corvinilor, Cetatea Deva si Manastirea Prislop (ceva mai departe). A fost frumos! Poate o sa-ti trimit odata fotografii... sa vezi!
Mi-am "invoit" copilul de la scoala si am plecat impreuna....Pe sot nu aveam cum sa-l iau, fiindca era la serviciu, plus ca nu era decat un singur pat in camera... :))