sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Ce-ntuneric pe noi...

Acum mai bine de o jumătate de an am primit un mesaj de la LucasFolk din care am aflat că Emilian Onciu e grav bolnav. Mesajul era însoţit de o melodie foarte frumoasă, "Lumină să ai". În urmă cu o oră am primit un mesaj din care am aflat că lumina s-a stins în ochii lui Emilian Onciu...
După doar câteva minute un alt mesaj mi-a sosit, de la Ştefan, din care am aflat că s-a produs un accident grav la mina din Petrila. Sunt deja anunţaţi în acest moment 12 morţi. O seară foarte tristă, seara aceasta de noiembrie; 13 oameni au murit şi odată cu ei au pierit 13 lumi necunoscute, căci cu fiecare om moare o lume necunoscută...
Mi s-a facut frig brusc... atât de frig că nu am mai reuşit să mă încălzesc de atunci deşi am luat pe mine încă o haină iar caloriferele sunt fierbinţi; degeaba, frigul din mine nu are leac... Îl ascult acum pe Emilian Onciu, o voce caldă care nu mai există decât în înregistrări. Mi-e tare, tare frig şi pentru prima dată singuratatea este apăsătoare şi goală...

Am cules de pe youtube cele patru melodii pe care Emilian Onciu le-a uploadat în urmă cu un an (în contul lui scrie că ultima data a intrat acum 8 luni... 8 luni de suferinţă au trecut până în această seară...) la care am adaugat melodia "Lumină să ai". Dacă vreţi, il puteţi asculta şi voi.
Cuvintele nu mai au nicio valoare acum, în faţa morţii durerea este mută.


Emilian Onciu, o voce din departarea albastră...


Un comentariu:

Unknown spunea...

A fost o zi foarte tristă acest 15 noiembrie :-(

Dumnezeu să-i odihnească!...

Melodiile sunt foarte frumoase, eu ştiam doar "Balada lui Lucaci", de la Canaclul Flacăra, dar nu ştiam exact cine cântă :-(