vineri, 7 noiembrie 2008

Vanessa Mae : Toccata & Fuga (J.S.Bach)

3 comentarii:

Dan spunea...

Da! Frumos, o piesă clasică în interpretarea inconfundabilă a Vanessei...
(PS. s-a strecurat o mică greşeală de redacare în titlu... e Mae, nu May :) Vanessa May există şi ea, dar se ocupă cu alt domeniu (artistic, ar zice unii... XXX)

Luminita Şorega spunea...

Multumesc Dane, eram adormita cand am facut postul si tot adormita cand l-am publicat, May am pronuntat in gand, May am scris, desi stiu ca e Mae, asta e, oricum e binevenita remarca ta, inainte de a ma face de ras in blogosfera ! :)
Ma bucur ca ti-a placut, mie imi plac foarte mult interpretarile acestei valoroase violoniste, desi unii ar putea spune ca a fost prea mult expusa ca bun comercial... Nu e vina ei ca e si frumoasa pe langa faptul ca e foarte talentata !

Dan spunea...

Faci ce faci, da uite că tu mă provoci să scriu pe blogul de sunete... tu eşti autoarea morală a intrării mele în zodia viorii :))
Am mai avut eu un capitolaş dedicat Vanessei Mae, dar azi am recidivat şi am buchisit muzical pe blog, cântând în strună acestui minunat instrument (pe care l-am studiat şi eu la Şcoala de Muzică din Sighişoara, aşa în treacăt...)
Aşa că, ţineţi aproape (vorba cuiva cu bretele din TV), că voi apăsa şi pe butonul de publish pentru cele două materiale pregătite pe această temă violonistică, muzicală şi de bun comercial...