vineri, 14 noiembrie 2008

Mircea Dinescu : Cântec de inimă albastră

Mai ştii cum te strigam pe-atunci
“icoană cu picioare lungi”
veneai pe râu sau râu erai
curgeai în mine pînă-n rai

cu limba preschimbată-n bici
vânam pe coapse iepuri mici
vânam prin pulpe fân mieriu
erai mireasmă eram viu.

Dar of of of desiş de ochi
acum de mine trag trei popi
carnea-mi miroase de pe-acum
a scândurică de salcam

pe când mânzeşte muşti din cai
mie ţărâna-mi spune hai,
mie ulcica-mi spune blid,
iubire - măr rostogolit.

____________________________________________________________________________________________________

Adrian Jacota : Cântec de inimă albastră

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uite-l pe Dinescu la vârsta de 17 ani, recitând, dacă nu l-ai văzut.



http://www.youtube.com/watch?v=MTE5g85UOFs

adrian jacota spunea...

multumesc luminita pentru cred faptul ca iti place cintecul meu, care e al meu si nu al lui margineanu el cintindu-l fara acordul meu. cu pretuire, adrian jacota