marți, 20 ianuarie 2009

Eva şi Adam :)


Într-o zi, în grădina raiului, Eva îi spune lui Dumnezeu:
- Doamne, am o problema!
- Care e problema ta, Eva?
- Doamne, ştiu ca tu m-ai creat, mi-ai dat această minunată grădina şi toate aceste animale fantastice şi mi l-ai pus şi pe acest şarpe teribil de hazliu lângă mine, dar pur şi simplu nu sunt fericită.
- De ce nu eşti fericita, Eva? veni întrebarea de sus.
- Doamne, sunt singură, şi m-am şi săturat să tot mănânc mere.
- Bine, Eva, în acest caz am găsit o soluţie la problema ta. Voi crea pentru tine bărbatul şi ţi-l voi pune alături.
- Dar ce este acela un bărbat?

- Bărbatul este o creatură ratată, cu multe greşeli şi trăsături urâte de caracter. O să te mintă, o să te înşele şi o să fie incredibil de vanitos şi încrezut. Într-un cuvânt, îţi va face viaţa un calvar. Dar va fi mai mare, mai puternic şi mai rapid şi va avea plăcerea de a vâna şi ucide lucruri. Va arăta comic atunci când se excită, dar fiindcă te-ai plâns îl voi crea astfel încât să îţi satisfacă nevoile carnale. Va fi lipsit de umor şi va iubi mai mult decât orice altceva luptele sau joaca cu mingea. Nu va avea nici prea multă minte, astfel că va avea nevoie de sfatul tău pentru a putea gândi corect.
- Păi sună fantastic, spuse Eva ridicând din sprânceană. Unde-i buba? întrebă ea.
- Ei bine, îl poţi avea cu o singură condiţie.
- Şi care e aceasta, o, Doamne?
- După cum am spus, va fi mândru şi arogant şi se va admira mai tot timpul pe sine. Va trebui să îl laşi să creada că el a fost primul creat. Nu uita, acesta trebuie să rămână micul nostru secret....
Ştii tu...ca de la femeie la femeie...

Un comentariu:

crişan spunea...

Acum, îmi pare rău că nu m-a făcut mama fată!